יום שישי, 5 בינואר 2018

בינתיים

ישראבלוג פה בינתיים ולדעתי מכאן הסטטיסטיקות רק ילכו ויצנחו באתר.
בחודש דצמבר כולם היו כאן והאתר נכנס לקדחת גיבויים והפרדויות. שמות של כותבים שלא הופיעו אצלי בעדכונים חודשים ואפילו שנים צצו פתאום כדי לומר שלום, כותבים רבים אחרים הודו לחברים שלהם שעדכנו אותם במצב העגום שבו לרגע כדי להעלות זכרונות על הכתב, שניה לפני שנעלמו לחשכת המציאות שוב, ובלוגים בנושאי הצלה ועצומות למען השארת האתר הגוסס מחובר למכונת הנשמה הפכו לפופולריים בין לילה. עכשיו למשל, נתקלתי בפוסט בבלוג 5 שאומר שמילת המפתח היא "בינתיים". 
רבים וטובים עברו לפלטפורמות אחרות וחלקם גילו שלא מדובר בסוף העולם.
הפלטפורמה של בלוגספוט נוחה ומרגישה קצת קצת יותר אינטואיטיבית וחדשנית, אבל ישראבלוג מוכרת וחמימה במיוחד ביום אפור ומגעיל שכזה.


יש לי הרבה דברים אחרים לומר, לכתוב על תמורות ומחשבות משמימות בחיי ובמקום להכנס למקום רגשי שמעלה לי את הדופק, מעקצץ לי בבלוטות הדמעות ושולח את אצבעותי לחרוך את המקלדת בכתיבה סוערת, אני מעדכנת על דברים טכניים שכולכם מודעים אליהם. איזה רגיש ישראבלוג, נותן לי נושא לדבר עליו במקום הדברים שבאמת צריכים להאמר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה